torsdag den 29. november 2012

Ikke altid værd at skrive hjem om

Ja, jeg skal jo ikke slå større brød op, end jeg kan bage - er det ikke det, man siger? 
Oh well, jeg havde ikke lige noget vildt fascinerende at byde på tidligere...

Jeg fik dog god aftensmad hos en veninde i dag. Hun var så sød at invitere mig over, så jeg for én gangs skyld fik noget andet end rugbrød. Jeg kører meget ægge-stilen for tiden. Scramblet egg til morgenmad ("Skrammel æg", som min far siger) og æg på rugbrød til aftensmad. Det bliver lige rigeligt med æg!


 
Men nu skal det hele jo ægge (!) handle om æg.  
Jeg har fiflet lidt med en jobansøgning i dag. Nu må vi se, hvad den bærer med sig... Regner med at aflevere den i morgen. Når jeg har taget nogen flere beslutninger, så skal jeg nok fortælle mere. Pt er der meget rod på øverste etage hos Frk. Klitgaard. 
Drømmer lidt om at trække stikket ud, rejse ud i verden og glemme hverdagens pligter for en stund. 

Må blive ved drømmen lidt endnu.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar