onsdag den 12. december 2012

Endt træning - endt dag!


Jeg er netop kommet hjem fra en go' omgang cardio + styrketræning. Det var en rar aften i centeret,  fordi man for én gangs skyld ikke ved at falde oven i fyre foran vægtområdet. Jeg ved, at hvis jeg stod rigtig tidligt op om morgenen, så ville jeg kunne få mere plads til mig selv, men let's face it.... kl 07:45, som jeg pt står op, er RIGELIGT tidligt. 

I morgen har jeg hjemmedag. Jeg skal selvfølgelig stadigvæk arbejde på opgaven (2 1/2 side fra målet) men det er bare nemmest, at jeg sidder på pinden derhjemme. Jeg har nemlig nogle gøremål ude i byen + en kaffedate med en veninde, inden jeg skal på toget nordpå. 

Og så håber jeg forresten, at den sne der snart ville smutte... Det er slet ikke til at cykle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar