lørdag den 1. december 2012

Hår på brysterne... eller...

Jeg går og drømmer om at få så langt hår, at det ville kunne dække mine bryster! (Ikke at jeg har planer om at gå rundt med løst hår og bare bryster - dét ville måske være lidt underligt). I ved, hvad jeg mener ;-) 

For at nå dertil plejer jeg mit hår hver dag med forskellige produkter. Jeg har længe tyet til Aussies hårprodukter. Først og fremmest dufter de rigtig godt, og så har de nogle sjove beskrivelser på flaskerne. Dernæst virker de også - jeg kan mærke tydeligt forskel på, om jeg har det i håret eller ej!

I dag købte jeg Take that heat - leave in cream fra Aussie. Her i kulden er det en rigtig god idé at få godt med fugt til håret, da kulden tørrer håret ud... og så blive det elektrisk (Mit gør i hvert fald). Da jeg glatter mit hår en del, sørger jeg for at få olie i håret, så spidserne ikke ser nær så tjavsede ud. Også her har jeg gjort et nyt køb, da ekspedienten anbefalede mig hårolien fra Trines wardrobe. Ikke nok med hun blogger godt - hun sælger også lækre produkter. Sejt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar