lørdag den 22. december 2012

Home Alone

Det er efterhånden en tradition, at min far og jeg sidder oppe og ser Alene Hjemme. Han griner hele tiden, og så kommer jeg automatisk til at sidde og grine med... selvom vi har set filmen 15 gange efterhånden :-D 

Apropos, så fik jeg et flashback til nogle billeder på nethinden. En dreng med briller, et bibliotek, talende bøger, exit skilt i horisonten... en eller anden børnefilm fra 90'erne. Jeg blev ved med at spørge min mor og far "om de da ikke kunne huske". Min far mente, at det var noget, jeg forestillede mig. Min mor var dog ferm på søgemaskinen, og hun løste mit mysterium: Bøgernes Herre



I morgen skal jeg og mine lillebrødre til Aalborg og ordne julegaver og i biografen. Jeg håber virkelig, at vejret ikke bliver alt for slemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar