fredag den 7. december 2012

Hygge midt i en travl tid

De to sidste dage har været en blanding af læsesalskoncentration og hygge med veninder. I går var jeg på læsesal sammen med Anne Christina, hvorefter vi tog ned for at træne. Afslutningsvis inviterede hun mig hjem til en rigtig lækker grønsagssuppe - en jeg helt klart selv skal prøve at lave! 
Anne Christina og jeg i Tyrkiet, 2011


I dag har jeg igen siddet oppe på læsesalen! Jeg præsterede at glemme min telefon ude på toilettet, efter vi havde været nede og spise vores madpakker i kantinen. En times tid efter ville jeg tjekke min telefon og ja... så var den der jo ikke = PANIK! Jeg ledte over alt og nåede at gå en smule i panik, indtil Anne Christina roligt tager mig ved armen og leder mig ned til biblioteket, hvor den viser sig at være indleveret. Til den ukendte person, der indleverede min mobil: TAK!!! (Og tak til Anne Christina for at agere støttepædagog).

Line og jeg

Her til aften har jeg været ude at hygge med Line. Vi har spist sushi og drukket kaffe. En rigtig dejlig aften med masser af grin... Vi fik bl.a. imiteret en doven hvalros, og jeg savlede ud på bordet. Jeg er meget charmerende... 

Mmm
 Lækre damer jeg omgiver mig med, ja! 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar