mandag den 10. december 2012

Anerkendt i Fakta

Som I jo ved, skal jeg i praktik til Februar. Det bliver et 9-17 job, som nogle gange også vil indbefatte weekenderne. Jeg har skulle tage "jeg er nok nødt til at sige op"-snakken med min chef, men på det seneste har han været på ferie og lign. I lørdags fik jeg så endelig talt med ham... og det gik meget bedre end forventet! 

"Katrine, vi sløjfer bare dine hverdagsvagter, og så får du de vagter i weekenderne, som du kan magte. Giv mig et stykke papir med dine ønsker, og så gør vi det sådan".

"Så jeg skal ikke sige op?" 

"Nej! Du får det lige, som du vil ha' det". 

Ser ud til at jeg får det hele til at hænge sammen alligevel. Selvfølgelig bliver det en anden måde at leve på, men hey... der er frokostordning på Deluca, så jeg sparer da lidt der.

Great succes!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar