mandag den 10. december 2012

Mit andet hjem

Overskriften får det til at lyde som noget varmt og kærligt... men det er nu egentlig ikke tilfældet! Jeg taler nemlig om læsesalen, som i den sidste tid har været mit andet hjem. Jeg har læst en god del efterhånden og er også i gang med at skrive på min opgave. 

Indtil videre ser min process sådan ud:


Indrømmet, det kan virke lidt rodet! Jeg har mit eget lille notesystem, så jeg har en side midt i det hele, som bare er lidt små-noter. Men de resterende er nu gode nok - bemærk at jeg har lavet litteraturliste løbende. Dét skal jeg altså lige rose mig selv for, for det sparer mig for en masse i den sidste ende. 

"Du er go', Katrine".
"Åh, du smigrer ".

Mit mål er, at når jeg går hjem i dag, så har jeg 5 skrevne sider. Mit endelige mål for denne uge er, at når jeg går hjem herfra på torsdag, så har jeg 10. Derved kan næste uge blive tilegnet min anden eksamen, som skal afleveres fredag d. 21. Nøj, hvor jeg håber, at jeg når det hele!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar